چگونه ریاضی خود را قوی کنیم؟

چگونه ریاضی خود را قوی کنیم؟

چگونه ریاضی خود را قوی کنیم؟

ریاضی یک درس بسیار مهم در دوران تحصیل انسان است. حتما شما دوران مدرسه خود را به یاد دارید و به همین خاطر دوست دارید فرزندانتان بهترین نمرات را در ریاضی کسب کنند. شاید هم خودتان هنوز دانش آموز هستید و ریاضی یک غول بزرگ برایتان محسوب می شود. ولی اصلا اینگونه نیست و ریاضی می تواند آسان ترین درس تلقی شود اگر از راه درست آموزش آن وارد شوید. مهمترین بخش از آموزش ریاضی معلم ریاضی حرفه ای است یا دبیر ریاضی ماهر. به ویژه اگر در رشته تجربی تحصیل می کنید نیاز به بهترین دبیر ریاضی تجربی خواهید داشت تا شاخ غول ریاضی را بشکنید.

چگونه ریاضی خود را قوی کنیم؟

چگونه ریاضی خود را قوی کنیم؟

دبیر ریاضی خوب به شما یاد میدهد تا از روش هایی استفاده کنید که ریاضی را خوب بفهمید. با آموزش این نکات خواهید توانست علم ریاضی را از سال های اول مدرسه تا پایان دانشگاه به بهترین و قویترین شکل ممکن یاد بگیرید. در ادامه با این نکات آشنا شوید.

  • یک دبیر خوب ریاضی به شما نشان می دهد که چگونه به جای حفظ کردن، ریاضی را بفهمید. ممکن است تا اکنون فقط به جای فهم و درک درست مسائل ریاضی به حفظ کردن راه حل های آنها پرداخته باشید. این نقطه ضعف شماست. به عبارتی دیگر شما باید به اصطلاح خاصیت و روش کار هر یک از الگوریتم ها و فرمولها را درک کنید. سپس همه چیز مثل آب خوردن خواهد شد.
  • فرض کنید شما تکنیک های یک ورزش مثل فوتبال را یاد گرفته اید. اما برای اینکه بتوانید در زمین بازی موفق باشید باید هر روز به مدت مشخصی تمرین کنید. ریاضی نیز ورزش ذهن است. پس مغز برای اینکه در استفاده از تکنیک ها و فرمولها و الگوریتم ها قوی باشد نیازمند تمرین روزانه است.
سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان هموار می سازند .شما می توانید برای شرکت در کلاس های تقویتی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۱۲۱۰۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱
  • یکی از عجیب ترین راهکارها که موفقیت شما را در یادگیری ریاضی به طرز خارق العاده ای افزایش می دهد تشریح و توضیح و به عبارتی تدریس آن برای دیگران است. اگر به دوستان خود ریاضی را درس بدهید دیگر می توانید درباره آینده دانش ریاضی خود خیالتان راحت باشد.
  • به محضی که در تمرین و یا آموزش خود گیر کردید و با مسائل مشکل و غیر قابل فهم و غیر قابل حل مواجه شدید اصلا وقت را تلف نکرده و فورا به سراغ معلمتان بروید. نگران نباشید که معما چو حل گردد آسان شود، ایرادی ندارد. ذهنتان راخسته نکنید و از دیگران کمک بگیرید.
  • ریاضی تنها درسی است که باید حتما و حتما در سر کلاس یاد بگیرید و در منزل تنها تکرار و تمرین کنید. پس اگر سر کلاس دیدید که متوجه نمی شوید قضیه را به خانه محول نکنید. یا سعی کنید سر کلاس از معلم بخواهید کاملا یادتان دهد و یا در کلاس تقویتی شرکت کنید.
این مطلب را هم بخوانید
بهترین روش یادگیری ریاضی
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید