دبیر ریاضی تجربی خوب کیست؟

دبیر ریاضی تجربی خوب کیست؟

دبیر ریاضی تجربی خوب کیست؟

بیشتر افرادی که  برای قبولی در کنکور تلاش می کنند  ، به دنبال بهترین دبیران در رشته خود هستند ، و عموما  از دوستان خود  و یا  منابع  معتبر این سوال را دارند که  بهترین معلم ریاضی تجربی برای کنکور کیست ،تا بتوانند با کمک تدریس  این  دبیران با تجربه، احتمال قبولی خود را در رشته های برتر افزایش دهند . مکررا  از مهندس سلامیان این سوال می شود که  دبیر ریاضی  تجربی خوب کیست ؟ به همین دلیل لازم دانستم در ادامه در رابطه با ویژگی های  یک دبیر ریاضی تجربی خوب  صحبت کنم . اگر شما هم در انتخاب دبیر ریاضی تجربی  خود  آگاهی کافی ندارید بهتر است ادامه مطلب را  مطالعه کنید .

دبیر ریاضی تجربی خوب کیست

دبیر ریاضی تجربی خوب کیست

در دوره های قبل افرادی به منظور تدریس  در حوزه ریاضی تجربی ورود می کردند که ،  در حقیقت توانایی و مهارت کافی و لازم  را برای تدریس در این زمینه نداشتند  و در کتاب حسابان دیفرانسیل و انتگرال از مباحثی همچون دنباله سری ، کاربرد مشتق ، بهینه سازی و مجموع ریمان در انتگرال  هراس داشتند . ولی با گذشت زمان  و استقبال دانش آموزان  به رشته تجربی ،  دانش آموزانی که از سطح هوشیاری بالایی برخوردار هستند و یا عموما  در دوره تدریس خود موفق هستند  وارد این رشته تجربی شدند  و در نتیجه این دبیران  کم  تجربه ، تخصص خود را از دست دادند ،بنابراین اگر بخواهیم مهمترین ویژگی یک معلم ریاضی تجربی را، که بتوان یک ویژگی خاص  در دانش اموزان ایجاد کند، علیرغم اینکه  در مدرسه تخصصی  ریاضی  دانش آموزان خیلی خوبی را  در رشته تجربی و  از مدارس خیلی top  ایران  همچون فرزانگان و علامه  حلی و مدرسه ابوریحان داریم ، را بیان کنیم  می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم .

سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان هموار می سازند .شما می توانید برای شرکت در کلاس های تقویتی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۱۲۱۰۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

ویژگی های یک دبیر ریاضی تجربی خوب چیست ؟

اگر بخواهیم از عوامل پیروزی این دانش آموزان  در قبولی  سه گانه پزشکی ، دندانپزشکی  و دارو سازی  را بیان کنیم ،به جرات می توانیم بگوییم درس ریاضی است  و باید  دبیران در این رشته ها به صورت  نموداری و مفهومی  ریاضیات را  به دانش آموزان یاد دهند و اینکه  این  روش های حفظی و تستی  اصلا  پاسخ گو  سوالات این دوره از کنکور نمی باشد و بافت  سوالات  کنکور امروزه به صورت مفهومی و ترکیبی مطرح می شود، اما  متاسفانه همچنان  بنده در روز کنکور شاهد   این هستم که دبیرانی که در رشته ریاضی تجربی تدریس می کنند ،در حل خیلی از سوالات کنکور گیر می کنند و خودشان نمی توانند همه  سوالات کنکور را پاسخ دهد .

این مطلب را هم بخوانید
تحلیل آزمون ریاضی تجربی

مهندس سامان سلامیان  از نقش و تاثیر انتخاب یک دبیر ریاضی تجربی  خوب در قبولی  کنکور صحبت کردند ،  توصیه می گردد در انتخاب دبیر ریاضی تجربی خود آگاهی خود را افزایش دهید و سعی کنید  با انتخاب آگاهانه درصد قبولی  خود را در  سه گانه  پزشکی  افزایش دهید .

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید