معلم خصوصی حسابان

معلم خصوصی حسابان

معلم خصوصی حسابان

حسابان از جمله مباحثی است که  می تواند تاثیر قابل توجهی در نتایج کنکور و همچنین سرنوشت فرد داشته باشد . لازم است تا به این مبحث تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید در کنکور موفق شوید .به طور حتم نحوه  آموزش نقش پر رنگی در فهم درس حسابان دارد . اما چگونه باید یک معلم خصوصی انتخاب کرد که در کنار تلاش های دانش آموز ،آموزشی صحیح و مفید دهد .

خصوصیات یک معلم خصوصی حسابان

یک دبیر خوب لازم است تا هدف داشته باشد

هدف امری مهم است ،اگر معلم خودش هدفدار زندگی کند به طور حتم به دانش آموز آموزش می دهد تا هدف دار زندگی کند و برای شغل آینده خود برنامه دقیق و مشخصی داشته باشند . سامان سلامیان یکی از دبیران موفق در تهران با توضیح و رسم شکل و منحنی و حل تست ها ،سعی می کنند تا فهم درس حسابان را برای دانش آموزان ساده کنند ،البته باید گفت تنها  نحوه تدریس دلیل بر موفقیت نیست و لازمه موفقیت تلاش ها و حل مسائل خود دانش اموز نیز است

سامان سلامیان دبیر حسابان در زمینه انتخاب سرنوشت و آموزش تخصص کافی دارند ،شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از دوره های آموزشی سامان سلامیان ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

یک دبیر خوب ،همیشه موفقیت دانش آموز را می خواهد

گاهی فاکتور هایی وجود دارد که یک دبیر خصوصی نمی تواند موفقیت را برای دانش آموز تضمین کند ،در این موارد یک دبیر ریاضی خوب هرگز دانش آموز را رها نمی کند و برای موفقیت دانش آموز هچنان دست از تلاش نمی کشد

یک معلم خوب باید متفکر باشد

متفکر بودن از ویژگی های دبیر خوب و حرفه ای است ،دبیری که متفکر نباشد به طور حتم به رشد و بلوغ نمی رسد . مهندس سلامیان همیشه در هر حال به دانش آموزان ،روش تدریس ،و نحوه تدریسشان فکر می کنند و بهترین روش را برای فهم بهتر انتخاب می کنند .

معلم-خصوصی-حسابان

یک دبیر خوب هرگز از ندانستن مطلب ناراحت نمی شوند و به دنبال یادگیری هستند

گاهی ممکن است دانش آموز سوالی از دبیر حسابان بپرسد که به آن آگاهی ندارد ،یک دبیر خوب و موفق به راحتی اغراق به نداشتن می کند و به دنبال پاسخ آن می رود تا بتواند  در جلسه بعدی مشکل دانش آموز را بر طرف کند .

دبیر موفق و خوب به کار خود علاقه دارد

معلمی که به کار خود علاقه داتشه باشد  ،به دانش آموزان عشق می ورزد تا بتواند دانش آموزانی خلاق و با انگیزه بپروراند

در نتیجه می توان گفت برای انتخاب معلم خصوصی حسابان که از تجربه کافی برخوردار باشد لازم است تمام موارد گفته شده را مورد بررسی قرار داد،در صورتی که یک معلم تمام خصوصیات ذکر شده را داشته باشد می توان بهترین انتخاب برای دانش اموز باشد .

مهندس سامان سلامیان دبیر ریاضی  در دانش آموز شوق و دلبستگی را ایجاد می کند تا دانش آموز  با تلاشی مضاعف برای موفقیت تلاش کند .

با تشکر مدیریت سایت مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

برخی از مقالات

اساتید برتر کنکور

دلیل مدرک گرایی

بهترین دبیر ریاضی

نه به کتاب نخواندن

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۱
ارسال دیدگاه جدید