رسم در حل مسائل ریاضی

رسم در حل مسائل ریاضی

رسم در حل مسائل ریاضی

آموزش ریاضی  با کمک نمودار و رسم ، یکی از مزایایی است که می تواند در حل مسائل به ما کمک فراوانی داشته باشد ، با پیشرفت تکنولوژی راهکارهای مطالعه و درس خواندن آسان تر از قبل شده است و افراد به کمک لپ تاپ و حتی گوشی خود  ،می توانند در هر جا که هستند درس ریاضی ،درس حسابان و دیفرانسیل و… را بخوانند .

GeoGebra یک اپلیکیشن جدید است  که  در تمامی کتاب های دوره جدید از آن استفاده شده است و بسیار پر کاربرد می باشد .

Geo  این پسپوند  به منظور شکل  و نقشه و نمودار است  و  منظور از پسوند  Gebra  هم انالیز و جبر  در ریاضی و حسابان می باشد .

دانش آموزان با کمک این نرم افزار ، نمودار توابع مختلف را مقایسه  می کنند و از آن در زمینه آموزش و یادگیری استفاده کنند .

این نرم افزار کاربردهای فراوانی دارد ،همچنین دانش آموزان می توانند با کمک این نرم افزار نحوه عبور توابع سینوسی را از مبدا تعیین کنند ،در حقیقت می توان گفت ، این نرم افزار در گذشته یکی از رویا های دست نیافتنی  دانش آموزان کنکوری بود .

رسم-در-حل-مسائل-ریاضی

جمع بندی دروس

جمع بندی دروس در ریاضی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد به این معنی که می تواند سرنوشت افراد را تغییر دهد ،پس به آن توجه کافی داشته باشید .

سعی کنید تمام  مطالبی که جا مانده و یا وقت خواندن آن را نداشته اید بخوانید

تمام مطالبی را که مطالعه کردید ،حتی اگر به آن تسلط کافی دارید ،جمع بندی کنید .

دانش آموزانی که  در کلاس های  بهترین دبیر ریاضی  سامان سلامیان شرکت کرده بودند ،می توانند شهادت دهند که چند درصد از سوالات و تست های کنکور در  کلاس های ایشون حل شده  است که  با آن آشنایی داشته اند .

برای کنکور ریاضی لازم است تا تنها وقت  خود را ذخیره کنید  و با خیالی آسوده به مطالعه سایر دروس بپردازید .

دبیر ریاضی سامان سلامیان  به شاگردان خود همواره توصیه می کنند که  برای یادگیری در درس ریاضی ،هندسه و…  از نمودار ها به سادگی نگذرند ،یادگیری ریاضی با کمک نمودارها می توانند به دانش آموزان در حل مسائل و تست های کنکور بسیار کمک کنند ،در نتیجه ریاضی را با رسم نمودار آن یاد بگیرید .

با تشکر مدیریت سایت مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

برخی از مقالات

سرگرمی و ریاضی

دبیر ریاضی

کنکور ریاضی

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید