صفر تا صد ریاضی

صفر تا صد ریاضی

 صفر تا صد ریاضی

هر چه  به  کنکور نزدیک می شویم بیشتر شاگردان به دنبال جزوه و یا دبیری هستند که بتواند صفر تا صد ریاضی را در کوتاهترین زمان ممکن به آن ها یاد بدهد . اما آیا می توان در دوره کوتاه صفر تا صد ریاضی را به خاطر سپرد ؟ آیا با این شیوه درس خواندن می توانید در  کنکور ریاضی موفق باشیم ؟  در این مقاله سامان سلامیان بهترین دبیر ریاضی  در رابطه با کنکور ریاضی و نقش ریاضی در درصد قبولی کنکور صحبت می کنند .

سامان سلامیان با ارائه ای برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان هموار می سازد :
۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

سامان سلامیان دبیر ریاضی در تهران و ایران  بر خلاف دیگر دبیران همیشه در تمام کلاس های خود به شاگردان می گویند که کنکور آسان است ،تنها  نیاز به کمی همت و تلاش دارد .  سامان سلامیان  موفقیت در کنکور را تنها  در گرو چند مورد زیر می داند :

اگر ریاضی را بفهمید و عمقی بخوانید حتما می توانید ریاضی را با درصد بالایی  بزنید . برای عمقی خواندن لازم است تا پایه ای قوی داشته باشید . متاسفانه بیشتر شاگردان تنها به دنبال روش های میانبر در کنکور هستند ،درست است که این روش های درس خواندن می تواند کمک کننده باشد ،اما سبب می شود تا دانش آموز ریاضی را به صورت عمقی مطالعه نکند . روش های میانبر در کنکور تنها در صورتی کاربرد دارد که پایه ریاضی  فرد قوی باشد .

صفر تا صد ریاضی

صفر تا صد ریاضی

برای تقویت پایه خود بهتر است ابتدا خواندن ریاضی را از روی کتاب درسی آغاز کنید  و بعد از خواندن کتاب ریاضی به سراغ تست زنی و حال مسائل دیگر بروید . متاسفانه بیشتر دانش آموزان تصور دارند که هر گونه کتاب کمک آموزشی از کتاب درسی خودشان بهتر و قوی تر است ،در صورتی که گاهی خلاف این اثبات شده است ،در نتیجه در مرحله اول کتاب درسی خود را در اولویت قرار دهید .

این مطلب را هم بخوانید
نقش پررنگ کاربرد مسائل ریاضیات در بازی‌های کودکانه

انتخاب دبیر ریاضی خوب و حرفه ای و شرکت در کلاس های او در کنار مطالعه  بسیار کمک کننده می باشد ،شرکت در کلاس های کنکور و یا تدریس خصوصی در صورتی که فرد خود مطالعه نداشته باشد در کنکور کمک کننده نیست .

نقش فهمیدن در کلاس درس

گاهی برخی از شاگردان  در کلاس درس آنچنان به مطالب گوش می دهند  و نکات را یادداشت می کنند که حتی اگر بعد از کلاس هم مطالعه نداشته باشند آن مبحث را می فهمند . بیشتر نکانت کنکور در همین جلسات  بیان می شود  در نتیجه هر چه بهتر در کلاس ،درس را بفهمید کار شما راحت تر می شود .

هیچگاه به این فکر نکید که تنها با خواندن نکات کنکور می توانم موفق باشیم  و ریاضی را با درصد بالایی بزنم . خواندن نکات کنکور در صورتی که پایه ای ضعیف باشد ،تاثیری در موفقیت ندارد .  بعد از یادگیری درس تنها با حل کردن تعداد کمی مسئله آن مبحث در ذهن شما می رود .

برنامه ریزی

داشتن برنامه ای دقیق و هدفمند  و پیروی ازآن ،نقش بسیاری در موفقیت دارد . برنامه هدفمند سبب می شود تا  شما هدفمند درس بخوانید و تست زنی کنید . با داشتن برنامه ای دقیق شما می توانید تعداد تست های خود را روز به روز  بیشتر کنید . سعی کنید برنامه خود را با کمک فردی آگاه و مشاوره که تجربه کافی در این زمنیه دارد تنظبیم کنید .

صفر تا صد ریاضی

ساملان سلامیان برای کمک بیشتر به شاگران جزو هایی از مباحث هر درس تهیه کرده اند که با کمک آن ها بتوان تمام مباحث مربوط به آن بخش را مطالعه کنند ،در نتیجه زمان کمتری صرف  می شود . شما می توانید با کمک این جزوات و سیدی های آموزشی در وقت خود صرفه جویی کنید ،البته باید گفت این سیدی ها تنها برای دانش آموزانی نیست که دیر شروع کرده اند ، هر فردی می تواند در کنار مطالعه درس ریاضی  ،با استفاده از این سیدی ها مطالب را بهتر درک کند.

این مطلب را هم بخوانید
صفر تا صد ریاضی کنکور

 

با تشکر مدیریت سایت مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

برخی از مقالات

کنکور

اساتید برتر کنکور

دبیر خصوصی حسابان

دبیر خصوصی ریاضی

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۷
ارسال دیدگاه جدید