تحلیل برنامه آموزشی مدارس در تابستان 1403

تحلیل برنامه آموزشی مدارس در تابستان 1403

تحلیل برنامه آموزشی مدارس در تابستان ۱۴۰۳

تحلیل برنامه آموزشی مدارس و آموزشگاه‌ها در تابستان ۱۴۰۳ چه کمکی به دانش آموز می کند؟ تابستان، فصل انتظار و هیجان برای دانش‌آموزان و خانواده‌هاست؛ زمانی که فرصتی طلایی برای یادگیری، رشد و تکامل در زمینه‌های مختلف فراهم می‌سازد. در سال ۱۴۰۳، با توجه به تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، برنامه‌های آموزشی مدارس و آموزشگاه‌ها در تابستان به شکلی نوآورانه طراحی شده‌اند تا پاسخگوی نیازهای متنوع و رو به رشد دانش‌آموزان باشند.

آموزش در تابستان امسال به ۲ فاز جدا از هم رسیده است :

۱.مدارسی که کاملا هدفمند دارند کار می کنند

۲.مدارسی که فقط هستند و هیچ ایده ای ندارند.

تفاوت مدارس به دو عامل بستگی دارد:

۱.نوع دانش آموزان

۲.نوع مدیریت

قطعا تا آخر تابستان خیلی از دانش آموزان از مدارس بی هدف خارج شده و به آموزش بیرون از مدرسه می پیوندند.ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست را باید مثل زبان انگلیسی و موسیقی و ورزش حرفه‌ای خارج از مدرسه آموخت.
موسسات و دبیران که تدریس آنلاین دارند؛ به احتمال زیاد از مهر ماه متقاضیان بیشتری خواهند داشت.نمرات نهایی خیلی داستان شده و امتحانات مرداد ماه خیلی آموزش را تحت تاثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بدانید:

بهترین دبیر ریاضی کنکور در ایران

چگونه در کنکور ریاضی قبول شویم؟

تصویر تحلیل برنامه آموزشی مدارس در تابستان ۱۴۰۳-8777

امسال دو نکته خیلی بارز شده است:

حضور اولیایی که قدری اطلاعات زرد آموزشی برگرفته از اینستاگرام دارند؛ افزایش یافته است.
این اولیا شبیه به افرادی هستند که پیش یک متخصص قلب در مورد خواص پونه برای قلب صحبت می کنند، متاسفانه منبع اطلاعات زرد آموزشی ؛ اینستاگرام؛ است.

تعداد پانسیون های مطالعاتی بی کیفیت افزایش یافته است که سبب کاهش تعداد ثبت نام شده است، به مرور شاهد اتفاقات ناگوار در پانسیون‌ها خواهیم بود.

آموزش حرفه‌ای در حد کنکور در شرایط خوبی است و دانش‌آموزانی که قراره نتیجه بگیرند و میتوانند به جایگاه خوب برسند از همین الان معین هستند.
کلا امتحانات نهایی تشتی بود که از پشت بام افتاد و تکلیف ها رو مشخص کرده است.

یکی از مواردی که خیلی در موردش سوال مطرح می شود، منابع مطالعاتی و منبع تست می باشد!

تنوع کتابها

تنوع آزمونها

تنوع ابزارها

باعث سردرگمی شده است.

قیمت بالای کتابها باعث شده بازار خرید و فروش کتاب دست دوم رونق پیدا کند. در مورد پی دی اف کتابها و آزمونها هم که در کانالهای تلگرامی و سایتها وجود دارند داستان متفاوت است.ابزار آموزشی به مرحله بلاتکلیفی رسیده است.

احتیاج به یک مدیریت قوی دارد.
با
02126645161
تماس بگیرید تا از سردرگمی خارج شوید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید