نکات کلیدی جمع بندی کنکور

نکات کلیدی جمع بندی کنکور

نکات کلیدی جمع بندی کنکور

در ماه های پایانی کنکور چه کنیم تا موفق شویم؟  همینطور که پیش میرویم  تعداد روز های باقی مانده تا کنکور کم می شود و لازم است تا در این روز های آخر شما  حداکثر تلاش خود را برای موفقیت بیشتر داشته باشید . مهندس سامان سلامیان در ادامه این مطلب یک سری نکات کلیدی برای جمع بندی کنکور را بیان می کنند که می تواند کمک کننده باشد. این نکات می توانند به کاهش استرس شما قبل از کنکور کمک شایانی داشته باشد .

نکات کلیدی جمع بندی کنکور

نکات کلیدی جمع بندی کنکور

جمع بندی کنکور

برای جمع بندی ریاضیات کنکور ، دانش آموزان رشته تجربی، 18 عنوان مطلب دارند که لازم است در یک دوره 3 الی 4 روزه ، تمام درس نامه های  این 18 عنوان را ورق بزنند و  از هر کدام 5 تا 10 تست بنا به جمع بندی سوالات در کنکور 98  به عنوان نمونه سوال حل کنند . سپس در یک آزمون کلی شرکت کنند  و به سوالاتی که جواب نمی دهند و یا  به اشتباه پاسخ می دهند ، مراجعه کنند و مطلب را دو مرتبه مطالعه کنند .

بعد از اینکه این دانش آموزان حداقل در 6 آزمون  شرکت کنند ، به راحتی می توانند نقاط ضعف خود را بشناسند و با خواندن این مطالب ،بر تمام مباحث دورس خود مسلط شوند. سپس بعد از تسلط کافی  بر مطالب دروس لازم است تا  هدف بعدی تقویت سرعت عمل و تست زنی سریع باشد .

مهندس سامان سلامیان دبیر ریاضی تجربی یک مجموعه تهیه کرده اند  برای دانش آموزان نظام قدیم ، همچنین یک مجوعه دیگر هم در دست تهیه است که به زودی آماده می شود برای استفاده دانش آموزان نظام جدید ، تحت عنوان تیر آخر که  این مجموعه با هدف کمک به  موفقیت بیشتر دانش آموزن ، آماده شده است .

سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان هموار می سازند .شما می توانید برای مشاوره تحصیلی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

خوابتان را تنظیم کنید

بررسی ها ثابت کرده است که خوابیدن روزانه 8 ساعت  برای بدن و بازدهی بیشتر لازم است ،  در صورتی که خواب کمتر  از این باشد  سبب کاهش بازدهی و خستگی مغز می شود .

این مطلب را هم بخوانید
کنکور 98

سعی کنید صبح ها  زود از خواب بیدار شوید و این را به صورت عادت  در خود پرورش دهید ،  تا  روز کنکور به مشکل برنخورید.

تا می توانید تست بزنید

اگر مطمئن هستید که  در یک درس قوی هستید  و دیگر نیازی به مرور دوباره ندارید، پس  تا می توانید تست بزنید و خود را برای کار های قبل از کنکور آماده کنید . روزانه 11 الی 13 ساعت  خود را مطالعه  و تست زنی دروس اختصاصی  را انجام دهید . حتما قبل از برنامه ریزی بودجه بندی ها را در نظر بگیرید، مطالبی که تسلط در آن ها ندارید بهتر است کنار گذاشته شود .

خلاصه مطلب

در آخر می توانیم به عنوان خلاصه ای از مطالب بیان کنیم، ماه های آخر سال بسیار حساس  و سر نوشت ساز است .  پس توصیه ما به شما این است که حتما  حداکثر استفاده را در این دوران داشته باشید تا بتوانید نتایج تلاش خود را ببینید .  مدرسه ریاضی سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند به شما در رسیدن به  اهدافتان کمک می کند .

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید