ریاضی را در عید چگونه ببندیم

ریاضی را در عید چگونه ببندیم

ریاضی را در عید چگونه ببندیم

سلام سامان سلامیان هستم براتون از ریاضی ،کنکور ریاضی و موفقیت می گویم . پیشاپیش  سال 97 را بهتون تبریک می گویم ،امیدوارم شماره دانشجویی همگی عدد 97 باشد همانطور که می دانید شماره دانشجویی هر فردی سال ورود به دانشگاه را  بیان می کند . اما چگونه سعی کنیم تا این حادثه خوب اتفاق بی افتد .

بهتر است هر روز کاملا تعطیل در عید را به 4 قسمت 3-4 ساعته تقسیم کنید  و یکی از این باکس ها را به خواندن ریاضی که ترجمه اش حل کردن مسائل می باشد ،اختصاص دهید .

ریاضی-را-در-عید-چگونه-ببندیم

در رابطه با دانش آموزان تجربی باید گفت یا بخون یا بتست ،بخون به معنی دوباره حل کردن است و بتست  به معنی این است که اگر جزوه را به طور کامل خواندید  ، شروع به تست زنی کنید . دانش آموزان تجربی عزیز ،بحث حد و پیوستگی ،مشتق و کاربرد آن ،رسم و انتگرال  را باید به طور کامل مطالعه کنند و حق ندارند که هیچ کدام از این قسمت ها را حفظ کنند و این مباحث را به طور کامل بخوانند و برای آن ها وقت بگذارید   و اگر  در قسممت های ابتدایی مشکل وجود داشت به تست های قبلی حل کرده خود مراجعه کنید .

دانش آموزان ریاضی

شروع خواندن  باید اینگونه باشد حد ،سپس پیوستگی ،مشتق و کاربرد آن  و در صورت فرصت دنباله خط صفر باید باشد .

این مطلب را هم بخوانید
چگونه ریاضی را 100 بزنیم؟

در نتیجه فرمول یا بخون یا بست را در هر سر تیتر رعایت کنید .نمونه سوال حل کردن بسیار مهم است و پراکنه حل کنید .

به مناسب سال نو محصول مشتق و کاربرد آن تا سال نو که برای دانش آموزان ریاضی و تجربی مشترک می باشد تخفیف خورده است و مبلغ آن برای عزیران به نصف رسیده است . این بسته می تواند بسیار کمک کننده در این دوران باشد .

همینطور در 23 و 24 خرداد  ماه برنامه ای تنظیم کرده ایم  تا بتوانید در ریاضی موفق تر از قبل باشید و حداقل بتوانید در بخش کنکور ریاضی بخش هایی که از آن ها گذشته اید و حذف کرده اید موفق باشید.

با تشکر مدیریت سایت مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

برخی از مقالات

نکاتی برای کنکوری ها

هشت روش برخورد با ریاضی

فناوری در آموزش

سرگرمی و ریاضی

دبیر ریاضی

آموزش ریاضی

کنکور ریاضی

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

 

دیدگاه‌ها ۳
ارسال دیدگاه جدید