جلوگیری از تلنبار شدن درس

جلوگیری از تلنبار شدن درس

جلوگیری از تلنبار شدن درس

بزرگترین اتفاقی  که باعث  میشود دانش آموزان پشت کنکوری، دست از کنکور بکشند و امیدی  به قبولی  کنکور نداشته باشند ،  تلنبار شدن درس ها رو هم است  و زمانی که  تصمیم به  مطالعه درس دارند ، یک مرتبه با کوهی عظیم از کتاب ها و جزوات روبه رو می شوند .   مسلما این کوه  عظیم کتاب برای هر فردی ترسناک است .  ترس از کنکور و مطالعه  بی نتیجه دروس سبب  از بین رفتن امید  افراد برای قبولی در کنکور می شود  و نتیجه آن یک آدم شکست خورده  و تسلیم شده است که امیدی به آینده  ندارد و خودش را شکست خورده میبیند. آیا راهی وجود دارد تا ترس خود را ،از این کوه عظیم کتاب ها از بین برد ؟ چطور می توان  امید به قبولی در کنکور را افزایش داد ؟آایا برنامه ریزی می تواند  کمک کند تا در کمترین زمان بر دروس مسلط شویم ؟

جلوگیری از تلنبار شدن درس

جلوگیری از تلنبار شدن درس

 سلامان سلامیان  یکی از دبیران حرفه ای ریاضی در تهران در این رابطه به دانش آموزان توصیه می کنند  که :

دانش آموزان عزیز، به هیچ وجه این اجازه را ندهید که درس ها  با بار زیاد  روی هم جمع نشوند

برای جلوگیری از تلنبار شدن درس ها ، در مرحله اول باید  این عادت به عقب انداختن کار ها را ترک کنید ، از الفاظی مثل ،الان حس ریاضی نیست فردا ریاضی می خونم ،امروزمو از دست دادم  از فردا ساعت 8 از خواب می شم و فقط ریاضی می خونم از شنبه شروع می کنم جدی برای کنکور بخونم  و الفاضی از این قبیل  که سبب  جمع شدن درس ها می شود خودداری کنید .

حتی گاهی بعضی از دانشآاموزان تنها به یک درس توجه می کنند و از ریاضی  با بهانه سختی و بی نتیجه بودن به راحتی می گذرند . این ها همگی می تواند از عامل اصلی عدم موفقیت در ریاضی شناخته شود .

سامان سلامیان بهترین دبیر ریاضی هستند .شما می توانید برای شرکت در کلاس های تقویتی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

اما اگر نتوانستیم  درس ها را به موقع بخوانیم و تا کنکور زمانی باقی نمانده بود ،چه کنیم ؟

اگر می خواهید  مسیر هزار کیلومتری  را طی کنید ،باید  اولین قدم را برداری تا به مقصد برسی ، برای از بین بردن کوه  کتاب های کنکور بهتر است با یک برنامه ریزی دقیق کم کم شروع به خواندن کنید .

سامان سلامیان بهترین دبیر کنکور ریاضی  با ارائه ای برنامه ای هدفمند کمک می کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن کوه  کتاب ها را از بین ببرید  و به نتیجه مورد نظر  خود دست پیدا کنید .

همیشه موفقیت  مستلزم یک برنامه دقیق و  تلاش است و مسلما بدون تلاش نمی توانید موفق باشید .

با تشکر مدیریت سایت مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

سختگیری در آموزش ریاضی

آموزش و یادگیری دیجیتال در ریاضی

روش های نوین تدریس ریاضی

کنکور ریاضی

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید