به داوطلب کنکور سخت بگیریم یا نه؟

به داوطلب کنکور سخت بگیریم یا نه؟

به داوطلب کنکور سخت بگیریم یا نه؟

به داوطلب کنکور سخت بگیریم یا نه؟ امتحانات کمک آموزشی به مرحله ای رسیده که بحرانها به آرامی آغاز می شوند. دانش آموزانی داریم که عالی هستند یا اونهایی که رشدی یا جهشی هستند ، این قشر از دانش آموزان در مسیر موفقیت هستند دیر یا زود به قله می رسند.

بحران برای اونهایی است که تلاش می کنند ولی نتیجه ندارند، شاید کلی راهکار به ذهن مان برسد که بخواهیم طراحی کنیم بلکه مثمر ثمر بشود .

ولی نظر شخصی من به جای طراحی راهکار آموزشی ، طراحی ویژگی ذهن برنده است.

خیلی از عزیزان مخالف سختگیری و فشار به دانش آموز هستند و  به این منطق اعتقاد دارند که بهتره زیاد سخت نگیریم ، بالاخره یه جایی قبول می شوند و بالاخره دانشگاه می روند.

بر خلاف این تفکرات من عقیده دارم، باید سختگیری کرد . باید فشار حداکثری ایجاد کرد ، باید ذهن را در حالت گلادیاتوری تنظیم کرد .

اگر قرار است در جامعه بخواهم موفق باشم، باید از الان زحمت کشیدن را تجربه کنم.

بی رحمی جامعه نه در ایران بلکه در تمام دنیا یک هدف دارد .برندگان زنده می مانند ، تفکرات گلادیاتوری ، یعنی همیشه برنده بودن ، همیشه برقرار بودن، همیشه زنده بودن .

شما می توانید جهت اطلاع از مشاوره تحصیلی از این صفحه کمک بگیرید.

اگر قرار است ،در جامعه بخواهم موفق باشد  باید از الان آن را تجربه کنم .

به نظرم اگر دانش آموزی الان تراز ۴۵۰۰ دارد ، باید قدرت و توانمندی و عرضه خود را نشان دهد و در بهمن ماه به ۶۸۰۰ برسد.

(کافی است فقط ماهی ۱۰ درصد به درصدهایش اضافه کند )

اگر بخواهیم واقع بین باشیم ، کسی که الان فرار می کند تا آخر زندگی اش حتما فراری خواهد بود.

با قاطعیت می گویم  تنها راه موفق شدن ایستادن و جنگیدن و زنده ماندن است.

اگه الان ببازم و شکست را قبول کنم ، تا آخر زندگی ام یک شکست خورده حسرت به دل هستم.

درسته مسیر سخت و‌ پر از تنش است ولی مجبوریم و ناگزیر به موفق شدن هستیم .کنکور یک تجربه است برای نشان دادن ،مصمم بودن دانش آموزان برای موفقیت های آینده.

بیشتر بخوانید:

بهترین منابع ریاضی دهم

امتحان نهایی ریاضی

آیا کنکور سخت است؟

میزان سختی کنکور بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان و تلاشی که شما برای آمادگی صرف می‌کنید، سطح دانش و توانایی شما، و همچنین نحوه آموزش و پشتیبانی که در آماده‌سازی برای کنکور دریافت می‌کنید، دارد. برای بسیاری از افراد، کنکور چالشی است اما با برنامه‌ریزی مناسب، تلاش و تمرین مداوم، می‌توان به موفقیت در آن دست یافت. مهمترین نکته این است که به خودتان اعتماد کنید، زمان کافی برای مطالعه اختصاص دهید و با روش‌های موثر آماده‌سازی برای کنکور پیش بروید.

برای موفقیت در کنکور، می‌توانید از روش‌هایی مانند تعیین اهداف و برنامه‌ریزی مطالب، تمرین مداوم با حل تمرین‌ها و آزمون‌های متعدد، ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود و بهبود آن‌ها، استفاده از منابع مناسب و کارگاه‌ها، و در نهایت حفظ روحیه و انگیزه مثبت، بهره برد. همچنین، حضور در کلاس‌های تقویتی و مشاوره برای برنامه‌ریزی بهتر نیز می‌تواند به شما کمک کند. یادآوری می‌کنم که هر فرد می‌تواند با تلاش و تمرین، به نتایج موفقیت‌آمیز در کنکور دست پیدا کند.

سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور و صفر تا صد ریاضی را برای دانش آموزان آموزش می دهند .شما می توانید برای شرکت در کلاس های تقویتی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید