بهترین اساتید کنکور

بهترین اساتید کنکور

بهترین اساتید کنکور

بهترین دبیر کنکور کیست ؟در رابطه با اینکه بهترین دبیر کنکور در درس های مختلف کیست؟ و  یا بهترین دبیر کنکور چه فردی می تواند باشد، صحبت می شود . شما می توانید با یک انتخاب آگاه و هوشیار درصد قبولی خود را در کنکور افزایش دهید .

در کشور هایی مثل ایران و کره جنوبی که کنکور نقش تعیین کننده ای در آینده  تحصیلی و شغلی افراد دارد، و حتی  می تواند در  نسل آینده هم تاثیر گذار باشد ، بسیار مورد توجه است .دلیل آن هم در این است که ورود به دانشگاه های برتر، احتمال پیوند ژن های  برتر  و در نتیجه داشتن نسلی بهتر را به مراتب افزایش می دهد .   تمام این  احتمالات تنها در صورتی عملی می شود، که فرد  به تنهایی خود رتبه ای برتر داشته باشد ، حتی در درسی همچون معارف .

بهترین اساتید کنکور

بهترین اساتید کنکور

 در  پیرو این مطلب سامان سلامیان از یکی از خاطرات خود را یاد می کند:

یکی از دبیرانی که از در رشته  انسانی تحصیل کرده بود  و همین طور معارف هم تدریس می کرد ، برای بیان مفاهیم آیه ها  و ماندگاری مطالب در ذهن  دانش آموز روش های خوبی را اجرا می کرد . اما متاسفانه نکته ای که وجود داشت این مورد بود که این  معلم  در آموزش پایه لغات ، کلمات و ریشه  عربی کلمات بسیار مشکل داشت و این توانایی را نداشت از کلماتی استفاده کند که در ذهن  فرد  ماندگار تر باشد . باید گفت این امر ریشه در این دارد که  خود دبیر در کنکور سراسری رتبه بالایی نداشته است   و در درس عربی توانمند ظاهر نشده است، در نتیجه می توان گفت یک دبیر در صورتی می تواند توانمند و حرفه ای باشد که خودش در دروس عمومی توانا ظاهر شود . پس می توان گفت اساتید برتر کنکور ، اشخاصی هستند که خود در کنکور توانمند باشند.

سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور و صفر تا صد ریاضی را برای دانش آموزان آموزش می دهند .شما می توانید برای شرکت در کلاس های تقویتی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

برتر بودن دبیر کنکور

سامان سلامیان در سال 1373  در کنکور شرکت  کردند و با کسب رتبه 137 در رشته مهندسی عمران ، در دانشگاه امیر کبیر قبول شدند، طبق معیار های آن دوره فردی که در رشته عمران  ورود نمی کرد، به این معنی بود که رتبه خوبی ندارد .  منظور از این  مطلب در این است که  خوب بودن یک دبیر ، در کنکور از  مهمترین عوامل برای توانمندی  دبیر  در کلاس است ، خصوصا این که اگر  دبیر با فن بیان بالا ، فصاحت و بلاغت خوب بتواند، مفاهیم را الغا کند، حتی  اگر این کار با زبان بدن  باشد،  برای تقریب مفاهیم در ذهن و حتی با کمک آموزش القایی که منظور انبساط و انقباض عضلات  در سر کلاس است، می تواند نقش اساسی در آموزش به دانش آموز داشته باشد .

مطالعه و به روز بودن معلم کنکور

موضوع دیگر که اهمیت دارد،  به روز بودن دبیر کنکوری است که انتخاب می کنید ،  اساتید کنکوری که انتخاب می کنید باید با آزمون های قلمچی ، گزینه دو و… آشنایی داشته باشد  تا بتواند کوتاه ترین راه حل ها  و پاسخ آن ها  پیدا کند .

در حقیقت در درسی همچون ریاضی ، show man   بودن در آموزش ریاضی هیچ تاثیری ندارد  و تنها باید تبحر و تخصص بالای دبیر کنکور در نظر گرفته شود .

با تشکر مدیریت سایت مدرسه ریاضی سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید