فیلم آموزش ریاضی تجربی

فیلم آموزش ریاضی تجربی

فیلم آموزش ریاضی تجربی

برای یادگیری دروس روش های مختلفی وجود دارد ، یادگیری باید با کمک این سه اصل ، یادگیری ،تدریس  و دوره برنامه ریزی شود . امروزه  یادگیری دانش آموزان با کمک فیلم آموزشی نتیجه بسیار خوبی گرفته است ،همین امر سبب شده است که سامان سلامیان  دبیر ریاضی تجربی  تلاش خود را  بر افزایش تولید فیلم های آموزشی کند  تا  به دانش آموزان در یادگیری دروس کمک کرده باشد .در ادامه  توضیحات سامان سلامیان در رابطه با کتاب ریاضی یازدهم که مربوط به  ریاضی دو تجربی می باشد ذکر می شود ،بهتر است شما هم با کمک این محصول  سرعت یادگیری خود را افزایش دهید .

فیلم آموزش ریاضی تجربی

فیلم آموزش ریاضی تجربی

هفت فصله و هر فصل دو تا سه درسه. درس رو کامل، ساده و مفهومی گفتم و مسئله سطح بندی شده حل کردم . هم مسئله امتحانی و هم تست. این سوالاتی که حل کردم مسئله “مادر” نام دارند که ازش بچه تست یا بچه مسئله به دنیا میاد و با تعمیم دادن اونا. یا همون جنرالایزه خودمون که شما رو قادر می‌کنه هر سوالی رو حل کنید پی دی اف کتاب‌کار رایگان سوالایی رو که حل می کنم توی دی وی دی گذاشتم که میتونی پرینت بگیری و حل کنی و حلهات رو  با من چک کنی

سطح سوالای این مجموعه از آسون به مشکل طراحی شده سوالای به قول بچه‌ها آبدار و خفن، برای شاگردای زرنگ و تیزهوش هم توش آوردم.

در شرایط اقتصادی الان و با توجه به هزینه بالای فیلمبرداری و تولید و مواد اولیه قیمت محصول رو قیمت تمام شده گذاشتیم که اگر هشتاد و پنج تومن رو به بیست و دو ساعت تقسیم کنید سه هزار و هشتصد تومن میشه که در حد قیمت یه فلافله شایدم کمتر…

این مطلب را هم بخوانید
فیلم آموزش ریاضی

کل کتاب رو توی بیست و دو ساعت گفتم .این یک مزیت رقابتی برای شماست که میتونید کل کتاب رو توی این مدت کوتاه دوره کنید.

حتی وقتی یه بار کامل و خوب دیدید و حل کردید با دور تند و دو برابر نگاه کنید که همه چی در ذهنتون حک بشه. مجوعه براساس روش مثلث یادگیری تثبیت دوره ،طراحی شده که بهترین روش آموزش ریاضی در دنیاست.

🎁یک هدیه سی هزار تومنی که شامل خلاصه درس شب امتحانی و حل دو سری سوال امتحانی شب امتحان هست هم به همراه این محصول به شما داده میشه که سه ساعت تدریس شب امتحانی خودمه که تقدیم شما میشه.

کسانی که دی وی دی رو تهیه می کنن به عنوان هدیه از یک جلسه رفع اشکال تلفنی با تیم مدرسین مدرسه تخصصی  ریاضی هم برخوردار میشن.

چرا به این مجموعه میگم”صدو بیست؟”

چون هم باهاش میتونی صد بزنی و هم تو امتحاناتت بیست بشی.

این مجموعه به درد کدام دانش آموزان می خورد ؟

✔محصلین نظام جدید یازدهم تجربی محصلین نظام جدید

✔یازدهم ریاضی که چهار فصل کتاب حسابانشون ، شبیه تجربیاس و تازه تالس و تشابه و احتمال هم براشون دوره میشه

✔نظام قدیمیهایی که میخوان مطالب جدید رو حل کنن.

✔معلمین و مدرسین کنکور

✔افراد علاقه مند به تدریس ریاضی با توجه به تغییر روش آموزش ریاضی بعضی همراهان ما میخوان به تغییرات رویکرد کتاب آشنا بشن

✔دانش پذیرانی که در مدرسه تخصصی ریاضی دوره تربیت دبیر رو میگذرونن یکی از سیلابسهایی که باید بگذرونن دیدن با دقت این دی وی دی هست که اَکت و زبانِ بدن رو تمرین کنن.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین فیلم آموزش ریاضی

✔کسایی که به یادگیری از طریق تماشا و فیلم عادت کردن

✔افرادی که در این آشفته بازار فیلمهای آموزشی ،دنبال یک کار علمی هستند.

برای اطلاع بیشتر از  ویژگی های این محصول به صفحه محصولات مراجعه کنید

  و در ادامه صحبت های سامان سلامیان:

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید