در روز های باقی مانده تا کنکور چه کنیم ؟

در روز های باقی مانده تا کنکور چه کنیم ؟

در روز های باقی مانده تا کنکور چه کنیم ؟

چند روز تا کنکور 98  مانده است ؟   در روز های باقی مانده تا  کنکور چه کنیم ؟  برای کاهش استرس  این روز ها  بهترین روش چیست ؟ همانطور که می دانید  با شروع سال جدید  تعداد روز های باقی  مانده تا کنکور دو رقمی شد  و می توان گفت کم تر از 100 روز دیگر  تا کنکور باقی نمانده و باید در یکی از آزمون های مهم  که  برایش ماه ها زحمت کشیده اید شرکت کنید . اما  مفید ترین کار در این روز های آخر چیست ؟  سامان سلامیان دبیر ریاضی تجربی در ادامه این مطلب چند  راهکار مفید که می تواند تاثیری در موفقیت شما داشته باشد بیان می کند ، با ما همراه باشید .

در روز های باقی مانده تا کنکور چه کنیم ؟

در روز های باقی مانده تا کنکور چه کنیم ؟

شرکت در آزمون های آزمایشی

آزمون های آزمایشی  که به صورت جامع در کشور  برگزار می شود می تواند برای آماده کردن شما در آزمون اصلی کمک کننده باشد . خیلی از دانش آموزان به دلیل ترس از نتیجه و یا تضعیف روحیه  از شرکت در این آزمون ها امتناع می کنند ، در حالی که این تصوری اشتباه است ، سامان سلامیان در تمام کلاس های خود  دانش آموزان را برای شرکت در ازمون  تشویق می کنند  و با ارائه آزمون های رایگان به دانش آموزان کمک می کنند، زیرا این آزمون ها امکان سنجیدن  با رقبای خود را فراهم می کند،  در حقیقت تا خودتان را نسنجید نمی توان  پیش بینی واقع بینانه ای از رتبه  کنکور خود داشته باشید .

این مطلب را هم بخوانید
سوال های امسال کنکور سخته؟

سامان سلامیان به تمام دانش آموزان عزیز که برای قبولی در کنکور  تلاش می کنند توصیه می کنند که نباید از شرکت در  این آزمون ها ترسی داشته باشید ،  مطمئن باشید  تنها با این آزمون ها است که می توانید  خودتان را برای کنکور آماده کنید  ، برخی از دانش آموزان اینگونه استدلال می کنند که  چون در این آزمون ها تقلب می شود در نتیجه نمی توان خود را به درستی سنجید ، این   تصور کاملا اشتباه است  و تنها  شما را از مقابله شدن با واقعیت  دور می کند .

سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان هموار می سازند .شما می توانید برای مشاوره تحصیلی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

آزمون قلم چی

از آنجا که  آزمون های قلم چی  به دلیل جامع آماری بالایی  که دارد  بسیار مفید است ، بهتر است که شرکت در این آزمون ها را از دست ندهید . سامان سلامیان یکی از بهترین دبیران ریاضی خوب در ایران  بیان می کنند که بعد  از  اتمام آزمون و اعلام نتیجه  حتما مشکلات خود را بررسی کنید و  سعی کنید تا آن ها را برای همیشه رفع کنید ، در این صورت است که می توانید   نتیجه  خوبی از کنکور انتظار داشته باشید .

همچنین لازم به ذکر است که،  زمانی که  در آزمون  یک سوال از مبحث  خاصی را نمی توانید به درستی پاسخ دهید ، لزوما  ضعف  شما را در آن مبحث  نشان نمی دهد و اینگونه نیست که شما به طور کل این مبحث مورد نظر را یاد نگرفته اید  پس وسواس بیش از حد نشان ندهید ،  خودتان بهتر از هر کس دیگر می دانید  که  نیاز به تمرین بیشتر  دارید یا خیر .

این مطلب را هم بخوانید
تحلیل آزمون ریاضی تجربی

با تشکر مدرسه تخصصی ریاضیات سامان سلامیان

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید