ارتباط تلاش با پاداش در ریاضی

ارتباط تلاش با پاداش در ریاضی

ارتباط تلاش با پاداش در ریاضی

اکثرا گفته می شود که از تو حرکت از خدا هم برکت، تلاش با پاداش ارتباطی مستقیم دارد. در خواندن ریاضی تلاش با پاداش یک حلقه مفقوده دارد، که در صورتی  که عملکرد درست،تکرار و تمرین و استراتژی های حل مسئله را بدانید ، تلاش با پاداش مفهومی مستقیم دارد . متغیری مثل عملکرد و تکرار و تمرین بین این دو قرار می‌گیرد. تلاش شما منجر به عملکرد می‌شود و بر اساس عملکرد پاداش می‌گیرید. فرض کنید می‌خواهید ،قبولی خوب در رشته های برتر کنکور سراسری، را پاداش درنظر بگیرید. آنچه به عنوان ،تلاش مطرح می‌شود، تکرار و تمرین و برنامه‌ریزی ماست. هر چه این تکرار و تمرین و برنامه ریزی اصولی‌تر باشد، به عملکرد بهتری منجر می‌شود. عملکرد یعنی درصدهای شما در کنکور سراسری، اما لازم است که بر اساس عملکرد خود، تلاش خود را اصلاح کنیم، برای چنین منظوری به جای اینکه تا روز آزمون منتظر وضعیت عملکرد خود باشیم، می‌توانیم هفته‌ای یک‌ بار تا کنکور ، عملکرد خود را در این مسیر به کمک آزمونهای کلاس‌های ریاضی سالانه، سامان‌سلامیان‌ رصد کنیم وتلاش خود را جهت رسیدن به پاداش اصلاح کنیم.

ارتباط تلاش با پاداش در ریاضی

ارتباط تلاش با پاداش در ریاضی

در کلاس های سالانه  سامان سلامیان در مدرسه ریاضی علاوه بر درسی که به دانش آموز داده می شود ، عملکرد دانش آموز را بهبود می بخشیم و در حقیقت دانش آموز مجبور  به این می شود که تمام تست های کتاب را بزند تا بتواند تمام مسائل مشابه با آن را حل کند. یعنی مسائل مادر و حل مسئله به وسیله مسئله مادر ، در این موارد پاداشی که دانش آموز خواهد گرفت و همچنین قبولی در کنکور ، متناسب با تلاشی است که داشته اید .

سامان سلامیان با ارائه برنامه ای هدفمند و دقیق راه موفقیت در کنکور را برای دانش آموزان هموار می سازد .شما می توانید برای مشاوره تحصیلی با شماره های زیر تماس بگیرید : ۰۹۲۱۳۳۶۳۱۹۸ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۱۶۱

پس از آزمونهای آزمایشی برای دو هدف زیر کمک بگیریم:

۱- روند تکرار و تمرین و برنامه خود را برای ریاضی اصلاح کنیم.

این مطلب را هم بخوانید
چگونه ریاضی خود را تقویت کنیم ؟

۲- قبل از کنکور با آزمونها به خود تلنگر وارد کنیم و ساعت‌های تکرار و تمرین خود را افزایش دهیم.

به خاطر سپری مطالب ریاضی با کمک شعر و ترانه

برخی از دانش‎آموزان از درس ریاضی واهمه دارند و  دیگر اینکه شیوه‌های آموزش ریاضی در کشور ما خشک، یکسویه و سنتی است و حال آنکه درس ریاضی واقعیت‌های زندگی ما را در بر می‌گیرد و در زندگی روزمره هم با آن سر و کار داریم بنابراین این ایده جالب است که برای آموزش این درس از شعر استفاده کنیم.به شرطی که خودشان بین مطلب و شعر یا ترانه ارتباط برقرار کنند.چون مطلب را مجبورند کاملا بفهمند تا بهترین انطباق را بین مطلب و ترانه برقرار سازند.

یکی از روش‌های ماندگاریی مطالب جدید در ذهن، داربست‌زنی آن به مطلبی از پیش‌آموخته شده است،مثل شعر یا داستان. اعتقاد بر این است که ‌، بهتر است این شعر یا داستان توسط یادگیرنده انتخاب و شخصی‌سازی شده باشد نه این‌که معلم با ساخته‌ها و تجربیات شخصی زندگی خودش یک شعر یا داستان به یادگیرنده تحمیل کند.

کاری که این روزها دیده می‌شود، توصیه‌ می‌شود.معلم واقعی،ماهی‌گیری یاد می‌دهد.

نتیجه گیری

در اخر می توان گفت  هر نتیجه خوب در گرو  تلاش های  مکرر  و البته هدفمند داشن اموز است، شما می توانید  با  مراجعه به آموزشگاه ریاضی سامان سلامیان و  دریافت برنامه ای هدفمند  خود را به موفقیت  نزدیک تر کنید .

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید